Fredaag night ;D



De bara regnar och regnar  :/ ja kan ju inte polera i detta väder :( ja vill poleeraaa!
Dom nya gardinerna till båten är iaf klart :)

Skulle ner å skaffa nytt däck till Daniels ena bmw men då hade inte däcken kommit än så fick vända om hem igen :) Ska dit senare.. men blev så himla sugen på att kolla på min favorit film Dirty Dancing, MEN cepe DVD:n vill inte funka och ja vet inte hur man gör så den ska funka :) hih så nu är de bara kanal 12 som visas på min TV :P

Snart kommer min goaste mormor hit också :) HOn och Arvo ska fira Ronny (min styvpappa) på 50 års dagen :) Så de bjuds på röksmörgås. Senare ska dom vidare till stugan i Ransäter :)


Ursch då, kom att tänka på min "käraste" pappa som man inte vet va man ska kalla detta..
Jaja.. idag är de iaf
Fredag och de är tydligen nått som heter PIP i karlskoga och hamnfestivalen här i Karlstad :)
Men blir nog ingen utgång utan de blir nog bara varvet med pärlisch ;D

Todelue!

Kommentarer
Postat av: emilie

gött med studenten!

2009-08-06 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback