Fredaag och valborg :)

I tisdags fyllde min syster Malin 25 år :) hon fick en text som man ska sätta upp på väggen vit som ser lite gammal ut som de stog Carpe Diem som hon ville ha :) åt smörgåstårta muums :)


I onsdags va ja med min älskade syster yster Malin och gick på stan :)

inköpet:


skor :) H&M :) och lite smycken ;)
Som: ett halsband med döskallar, en ring som va en rosett, armband som va vit med silvergrejjer på, örhängen 3 olika färger :)







Igår, torsdag
 
va ja å åt mat me Daniel sen hämta ja Malin och drog upp till Grums till DäckBoa :) och fick mej ett par nya pjux till bettan iiigeeen... hade haft mina sommardäck på i 2 veckor så va dom helt slut, slicks, å dom va nya :( så fick göra en till hjulinställning som ja gjorde för ett halvårsen.. men fick göra en till nu.. på alla 4 hjulen igen.

såhär såg däcken ut innan:


både på in och utsidan :( mina nyyya dääck :(

men detta fixa krillich :D

NYA DÄÄÄCK :D



GÖTTISCH :)

köpte nya jeans och ett döskallelinne skit snyggt :)

Idag äre valborg och då vette fan va man ska göra hehe :) nejda men daniel slutar 12 idag så han skulle grejja med hans bilar å mammas bil :) sen skulle han sätta dit mitt nya märke i grillen på min bil :D köpte ju de blåa nya märket, volvo, på Elmia :)

Sen har man hört att de tydligen är crousing i lilla deje haha :P ha gärna crousing i deje.. men dit ska man väll kanske dåå. Imorron ska ja te min älskade mormor i lidköping <3 mormor here i come!
va längesen ja träffa dej nu.. <3 sen på kvällen när vi kommer hem skulle Malin ha lite partaj, så man kanske åker dit å partajjar lite :) fårse :)

tudelue

Kommentarer
Postat av: J'licious

sv; hej sötnos! jag använder mood ultrablond ;D

2010-05-04 @ 14:53:51
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback