Ljud

Denna bilden är ifrån förra sommaren då älsklingen grejja lite med mitt ljud :)



Ja har en låda på 4 st jbl 12:or i skuffen
2 st slutsteg - 1 rockford 1 vet inte va de heter :P
1 kondensator rockford



Mina ok och skivor ser ut såhär :)




Min skuff är FLUFFY :)



Vet att lådan är inte väst snygg men har tänkt flera gånger att ja ska göra nått åt de men de blir aldrig, eftersom lådan väger typ 80 kilo så är de inget man har lust med :p Men de får bli nått åt de där nu i vinter då pärlan ska ställas ner och ja kör 740 istället ;)


Päääärlan min♥





Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Skönt! Jag tar de bara lugnt jag. Allt bra annars? Kram!

2010-08-24 @ 01:51:45
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback