Julklappar

 Nu har ja inhandlat alla julklappar :) dom flesta blev nog till fisen hehe, de är nog han som får flest julklappar i min familj hihi :)

Gött iaf att alla är klara :) Ville ju ha en julgran iår, men känns som de är försent nu, kommer ju inte va hemma under julafton/juldagen endå.. sen jobbar man nästa vecka så njaa.. de får va :)

Julafton ska ja tillbringa hos min mamma :) tänkte åka dit tidigt imorgon och hjälpa henne me allt, mat osv.

Juldagen kommer min älskade mormor till oss och firar jul ♥

Ska byta vattenpumpen som gick på min pärla nu under häljen, och passa på att byta kamrem, spännrullen och sånt med, när man endå har de nere :) gött! Hoppas på att få åka den te veckan ♥


Har glömt att sagt de men sålde 740in här i veckan :) så just nu har ja ingen bil haha :) tänkte först köpa mej en annan vinterbil, men känns inte som de är någon idé så ja satsar på att göra iordning 850in nu :) saknar dej såå hihi ♥ :)

Tänk att de är julafton imorgon, hjälp va fort de gått... vart har november tagit vägen? å december?..

Snart fyller ja år med :) hihi

nu ska ja fortsätta kvällen hade bra!



God Jul På Er Alla! Och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback