onsdag

Forts. Tisdag:

Kolla på huus å diskuter å diskutera :) hehe
Sen när vi kom hem blere lugnt :)

Idag:

Imorse ringde ja den där gubben om mitt hemliga projekt, och då fick ja ett annat nummer, han visste inge då fick ja ett annat nummer te kommun som ja ringde först men då fick ja nummret till den första gubben, ringde till kommunen och blev kopplad till den första gubben igen:p jävla krångel hehe.
Men dom hade ingen lokal :( får göra på ett annat sätt ;) hiih

Sen blir de väll de vanliga, sen ikväll har ja ingen aning:/ daniel åker till skåne så vet inte va man ska hitta på för något.


--------------------------------------------------------------------------------------




Peeh (L)



Blev lite sugen på att ladda upp lite bilder på mitt projektarbete jag gjorde i slutet av 3an som slutprojekt.
2st skärmar, en tank, och en ukkelelle, som va chanpange färgad som ja skulle måla om till lila metallic färg och lila grova flake över, lager på lager och massor med klarlack :)

Här kommer de lite :)


Här görs de linjer :) di va inte lätta kan ja säja, ska va rakt å snyggt. Tribal på toppen där oxå men de syns inte här, så svart :) ena skärmen.


Tribalen på skärmen.


Tribalen på tanken :)


Tanken.


Ukkelellen, nedre, nyss komme från boxen :)


Ukkelellen övre, nyss komme från boxen


Skärmar klara :)


Mina och Fredriks grejjer :) vi målade en varsin motorcykel, han i "old school" stil och jag i "lila flake" :)
Här ligger dom klara :) hans tank va nog i boxen i denna stund :)


ALLT!


Slutresultatet på min hooj :)


Bilden på mej å hojjen som va med i NWT :)


Bilden på mej å Fredrik, hojjen ja lackade, bilden som va me i NWT :)


TUDELUE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback