Praktik

Blev inge bloggande igår :) hade praktiserat och slutar numera 6 på dagarna, och börjar 12 :) åkte hem till min älskade mamma igår <3 annars hände de inte mycket.

Idag har ja oxå praktiserat :) har snitta om blommor, gjort godispåsar, planterat blommor till morsdag m.m. SKOJ!
Sen när ja kom hem har ja plantera blommor hemma i gamla hinkar som ja har hittat här, mf :)
Sen åkte ja å daniel till kil å beställde pizza! gott! när vi kom hem och ätit klart, satte ja upp min fina text som ja köpte på praktiken idag :) som betyder    "Kärleken övervinner allt"
tycker den är så fin den texten, och den passar in så bra på mej å älsklingen :)



Satte den på våran bruna fondvägg uppe i sovrummet :)
gulligt va?
Satte öven upp min ek - tavellist på en annan vägg som ja ska ha ljus på eller tavlor vet inte än..
va tycker du?


Sen tvättade ja en gamal
mjöltunna som ja satte mina prydnads"blommor" i, för den vita långa krukan dom satt i förut har spruckit så många gånger, å ja är där och lagar hehe :)

såhär blev de:


Fiiint va? :)



För den som undrar praktiserar ja på en inredningsaffär men snittblommor och lite annat :) skoj som faan äre :) Så roligt å grejja, pyssla, möblera om mm. :) göra ljusfat, arangemang... MF.

På söndag äre ju mordag oxå :) undrar ja va man ska hitta på.. har sett något i affärn men min mamma tycker de va väldigt roligt förra året när vi bjöd ut henne på mat :)
Vet att hon läser min blogg men ska inte avslöja exakt va ja hittar på :)
Såå vad ska man hitta på tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback