Allergisk

Jaha då va man tydligen allergisk :( har haft svårt att andas sen i början av sommaren så har fått använt brecanyl varenda dag, flera gånger.

För ett tag sen gick droppen för mej när ja fick ta brecanyl flera gånger samtidigt för att de skulle släppa.. och fått svar från min läkare idag att ja är allergisk mot gräs, pollen och hund än sålänge...
Fått allergi tabletter utskrevet och annat bös.
Hund skulle inte va så farligt sa hon, även om de skulle bli de så ger ja faan i de endå! Släpper inte min fisen! glöm de! Då lever ja hellre på brecanyl om de skulle va så!

Ska ta fler prover och se om de kan va nå mer, hoppas hoppas verkligen inte på att de har me jobbet att göra, då vet ja inte va ja gör :(

Tar fredagen som en lugn kväll så ja får smälta detta.. blev självklart både glad och lessen. Glad - för att ja äntligen får veta ve de är. Lessen - för att de va hund, men som sagt hund ligger läääängst ner på min lista!
Min fis får ingen ta ifrån mej! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback