vill skriva av mej

lite om allt ja har i huvudet ja blir så oootroooligt irriterad på folk som lixom vill ta över mitt liv, som frågar/bryr sej om allt privat lixom, för mycket. försöka ändra på va ja ska göra å inte göra, blir så irriteraaaad, svårt å förklara hur ja menar men aså folk som blir typ irriterad över nått ja gjort/gör. Får man inte göra som man vill i sitt liv eller? Ja går väll i min kropp och du i din, ja gör va ja vill i mitt liv, ja som bestämmer när hur var ja ska göra/gjort nått. Känns som man inte bestämmer över sej själv på nått sätt utan de finns regler för hur man ska göra, att man har en överhand över ens liv som bestämmer va ja ska göra idag. Blir så AAARG! Ja lever mitt liv och du lever ditt! ENKELT! En annan sak ja skulle vilja skriva av mej är att ja är otrooligt glad över alla glada positiva människor som finns runt om kring mej <3 glad ja har er i mitt liv. Ingen nämnd, ingen glömd. Alla människor som får en å må bra i livet! <3 Inga människor som suger energin ur en.. Man lever bara en gång, ta vara på den tiden!! Varför bråka å sura när man kan va glad å må bra i livet? Man lever ju som sagt bara en gång! Och vill skriva att ja är glad över att ja har alla besökare som kommer å kikar in här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback