En gråtande Pricken...

Igår åkte ja till mamma (i vanlig ordning på lördagar haha) sen åkte ja å mamma till min älskade mormor ♥

men glömde ta med mina bull-längder.. :( men de blev semlor istället :) gött de med! Men själv är inte mandelmassa en favorit, så.. ja tycker hellre om när dom blandar vanlij sås och grädde de är mumma de!


Iaf, medans ja och mamma va hos mormor, fick lille Pricken va hos min morbror och leka av sej med Molly, de tyckte han va skit skoj :) När ja hämta han ville han inte med mej, ja fick draa ut honom ordagrant :( han gråt å gråt hela vägen hem stackarn :( lovade honom att vi ska åka till Molly idag igen, för idag är de kalas för min kusin å "halvkusin" för att dom snart fyller 19 bazzzt!

då får lille pricken träffa molly igen :)

Nu - frulle!             BYYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback