Mamma

Mamma du är den enda personen ja kan lita på till 100%!
Du är den ja alltid kommer tro på och ställa upp till 100% på allt! Ja vet att du göra likadant för mej ♥
Du är den som ja aldrig kommer svika, och ja tror aldrig du skulle svika mej heller

Du är min förebild, rättvis - som du bla. är

Min mamma betyder allt för mej, hon är den ja älskar mest på hela jorden ♥
Hon är den som alltid finns där för mej, som liten väldigt mycket..
Även nu med men de va speciellt när ja va liten..

Älskar att komma hem till dej å få äta din goda mat och dela tankar och funderingar.
Baka är alltid roligt att göra med dej, man lär sej alltid något nytt!

Vi har alltid roligt tillsammans, tänker och gör mycket saker lika.
Väldigt få gånger vi bråka, och dom gångerna vore onödiga.

Ja mår dåligt om du mår dåligt, du är min andra halva, du är mitt kött å blod
Finns så mycket att berätta om min mamma, skulle ja skriva allt här skulle ni få läsa i flera år :)
Gör ont i mitt hjärta varje gång vi säjer "hejdå, vi syns en annan dag" ja känner mej trygg hos min mamma.
Hon är min skyddsängel!
Utan henne vore mitt liv tomt..


Mamma, ja älskar dej av hela mitt hjärta! Du betyder väldigt mycket för mej! ♥





Kommentarer
Postat av: Birgitta Wallberg

Vad glad jag blir att du tycker så! Jag tycker likadant om dej. Varför ska man bråka och vara osams med sina barn. Allt har inte gått som på en räls,men man lär av misstag och besvikelser. Man kan ju lära sig så mycket av varann. Ha roligt och hjälpa varann. Då har man mycket och tänka tillbaka på när man blir gammal. Jag skulle också kunna skriva hur mycket som helst om mina älskade barn.

Många kramar din mamma.

2011-01-26 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback