tudelue

Torsdag :

Åkte och hälsade på min mormor ♥ vi fikade och pratade :) hade jätte trevligt! Kommer snart igen mormor!

Sen åkte ja å lämnade min lilla Prick hos mamma, hon ville ha honom en dag :) ja va ledig torsdag och jobbade fredag så hon ville ha han på dagen när ja jobba :)
Saknade min lilla prick, ingen som knödde på natten hihi :)


Fredag :

Hämta Pricken hos mamma :) dom hade haft de jätte kul :) men han hade väckt henne några gånger på natten hehe :) ingen av dom va ju vana att sova bredvid varandra, men de gick bra :)

Resten av fredagen tillbringade ja hemma och bara tog de lugnt, handla mat och bara tog de lugnt, åt räkor å baguette :) gott!

Idag, Lördag :

Hade tvätt stuga på förmiddagen mellan 10.00 - 13.30 men självklart hade någon låst dörren så ja inte kom in med min nyckel så ja kunde inte tvätta :( ja som har tänkt lääänge att ja ska tvätta min jacka för den är så skitig.. men som tur är har ju mamma tvättmaskin (A) men tråkigt att man ska behöva åka någon annanstans för att kunna tvätta när de finns tvättstuga..

Så tvättar min jacka nu men den lär väll dröja innan den blir torr.. (dun) men strunt samma den blir iaf ren igen :)

Snöar gör de för fullt med.. tråkigt, tycker de är tillräckligt med snö nu!
vore inge fel me en utomlandsresa nu :) slippa allt snö för en stund.

Ikväll
vet ja inte riktigt va som blir men de blir nog lugnt :) gött de! inge roligt att va ute nu när de är snöigt å kallt, BRR!


Nu ska ja umgås lite med min mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback