Anna vaknar upp från den mörka tiden

Japp, så äre :) när de blir ljust och solen kommer fram, snön smälter och man hörfågelkvitter vaknar jag upp och har sååå mycket insperation! Vill så mycket!

Så ja tog bilen och drog till blomsteraffären och shoppade bla, en orgidée ja velat ha sååå länge :)
Hitta även en gammal "tunna" ja ska plantera i med hortensia, öra-på-tråd och hjärtan-på-tråd, vi får se hur de blir :) har såå mycket insperation nu så ni vet inte! :)

Detta blev min shopping idag :



Brud orgidée



den gamla "tunnan"



Hortensia



ören-på-tråd


hjärta-på-tråd



resultatet får ni snart se :)!



Idag har de hänt lite mer grejjer som att de börja ryka inne i kupén på bilen förut när ja va på väg till mamma, de va lite otrevligt må ja säga...

Ja fick typ tvärtnita på stora E18 och tog tag i lillfisen och kasta mej ut ur bilen, tog upp huven och kolla, neej? ingen brand.. hm? va kan detta vara? Såg de rök ur luft grejsen under torkarbladen så de va troligtvis mitt värmepaket. Så ja invända min snälla styvpappa som fick vända i edsvalla (han va på väg hem från stan) och kom och hjälpte mej.

Våga inte starta bilen men min styvpappa gjorde de och körde till mitt jobb, inget hände? ingen rök alls. Så ja undrar ja va detta kunde vart.. hehe :) Men de immar igen på framrutan så nått vare!

Mer om detta någon annan dag :P

Nu ska ja laga hemma gjorda hamburgare som ja har haft med tidigare i bloggen, dom är super goda! (från "billiga veckan" ICA)

Alltså ja är inte mycket för matlagning men att hitta nya spännande recept som ser gott ut då skulle ja kunna laga hur mycket mat som helst och när som helst! De är skit skoj!

Nu ska ja börja plantera! :D

Seya later aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback