MÅLA

Fisens ute plats:



Lite make over på möbler:




Mamma måla om min gamla byrå som va bajs brun






Sen måla ja om min pedestal till vit, den va träfärgad



lite slitet på kanterna...


Och en liten rosett lite snabbt, den ska fixas till!



Fisen :)



Mamma forstatte me ett bord, och i bakrunden ser man lite av hennes nattersbord som oxå blir vitt!
Fisen med oxå:)


Mammas gamla brukista som ja fått, idag blev den vit.
Detta är före, och nu kommer efter bilden:



Vit :) med slitna kanter :



Skit nöjd blev ja! Den blev mitt vardagsrumsbord




Nya duken på med :) HOME SWEET HOME




Nya gardinerna :) "Amor Vincit Omnia", som betyder "Kärleken Övervinner Allt"



Fint va :) dom är lite långa så ska fixa de hos mamma senare, och dom ska strykas.
Har inga grejjer till detta här hemma :D hihi. Har ni sett att min horternsia har dött :( ja får köpa mej en annan blomma som är lite lättare tror ja hihi :)



tror detta är en grytlapp men ja ska bara ha den i köket har ja tänkt :) tjusig va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback