Min pärla..

Nu ska ja skilja mej från min pärla, efter snart 3 år i min ägo ♥
Men nu är ju sugen på nybils känsla, men va de blir för bil de förblir en hemlis tills ja har den ^^, .
Trött på gamla bilar nu :)

Lackar framskärmarna på jobbet så dom blir snygga :)lite rost där men nu äre borta! Grundade idag, lackade på tors :) sen sätta ihop den och klar för visning :P

Är kär i en annan bil ja sett nu som ja hoppas starkt på!


Så nu ska ja slita mej från min älskade pärla :(, vi skiljer oss :P





Och här är framskärmarna grundade


Gött :)


Och idag fick ja lackera :D
först fick ja lackera en gammal golf som ja gjorde iordning (bättring)
Såhär matt va den innan ja polera hihi (man ser vart ja polera)


detta är alltså före lack


och sen fick ja måla 2 st stötfångare :) en fram och en bak




detta är fram

Och detta är bak :



Roligt :D!!!!!


Idag är de "112 - på liv och död" på TV4 plus klockan 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback