Resturang + sola

Har nyss vart och ätit på Hotellets resturang och de va mumma, men va mätt ja blev.. tog en ClubSandwisch, e va kyckling, rödlök, sallad, bacon , rostat bröd m.m. määättttt! Men gött :)

Nu ska ja snart kila ner och sola tänkte ja :) åt mat först så ja slapp sitta i resturangen helt svettig :P hehe ska bli gött att sola lite! De regnar ju här :( gjort typ hela dan..


Saknar min Prick ♥ ska bli passa pussar och kramar när ja kommer hem! Och han har ju fått en födelsedagspresent :P som han säääkert kommer känna lukten av på en gång :P Min lilla snoos. Mamma ringde förut och berätta att inatt låg han skit tätt intill henne :) naaw min lilla prick ♥ Saknar honom enormt! Han är ju mitt lilla "barn" :) känns konstigt att inte ha han runt i kring mej, höra hans tassande hihi:) men snaarrt lilla vännen kommer ja hem!






nu ska ja kila! Seya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback