V.38

Tänk så tiden springer iväg! Ja är nu gravid i v.38 och därr endast 18 (!!!!) dagar kvar till beräknad förlossning!
 
hallååå vart har tiden tagit vägen??
ja har ju vart dåligt me uppdatering här i bloggen, och verkligen om min graviditet som ja hade tänkt..
ja skriver en typ dagbok (fast inte varenda dag men ca 2 gånger i veckan) på ipadetänkte ja tänkt föra över här och även ha den i pappersform eller på min mejl, kul att gå tillbaka å läsa tycker ja:)
 
 
i vecka 38 är bebis färdigbakad så att säja så hon kan komma ut när som helst!
man lixom går å väntar varenda dag nu på nått tecken. Johan åkte till Norge imorse så ja är mest rädd för att de ska dra igång när han är i Norge, så ja får va här i huset alldeles själv och ta mej igenom värkarna tills han kommer. de tar ca 2 1/2 timme hem från Norge.
men ja har ju min mamma ca 5 min här ifrån men endå, hoppas ni förstå hur ja menar och tänker:)
 
bb väskan är packad och allt är lixom färdigt för bebis:)
kan inte förstå att de ligger en levande liten bebis i min mage som vi ska ta hand om alldeles strax, helt otroligt!
 
här kommer en bild på bebismagen i vecka 38
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback